Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Starožitnosti » malachitové sklo

Vykupminci.cz
Numisargo

malachitové sklo

Moderátoři: Admin - Zdeněk Jindra, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Dobrý den, prosím, dokázal by mi někdo poradit, jakou cca hodnotu mají malachitové šálky. moc děkuji. Michaela

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Jsou značené? Mají dole motýlka?
Registrovaný uživatel
Dobrý den, ano, zespodu je motýlek. Děkuji
Registrovaný uživatel
Měly by to být 30.léta Curt Schlevogt, ale nejsem na sklo odborník a foto také není dobré. Může to být i pozdější kopie. Počkejte si, určitě se najde někdo znalejší - třeba DavidXXX. S cenou bych také neporadil, nedělám to nikdy. Je to vždycky o zájmu na trhu.
Registrovaný uživatel
Oprava: MělA by to být...
Registrovaný uživatel
Děkuji Vám!!!
Registrovaný uživatel
http://pressglas-korrespondenz.de/aktuelles/pdf/geisel-schubert-hoffmann-schlevogt-engl.pdf
potřebuji snímek značky.
Registrovaný uživatel
zespodu je takovýto motýlek (není na fotce dobře vidět), jiná značka nikde není. Děkuji.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
ještě jeden detail

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
opravdu špatně vidět ze snímku,porovnejte s odkazem,který jsem uvedl jsou tam motýlci a pak značka Ornella současnost.Dejte vědět.
Registrovaný uživatel
Děkuji za ochotu! zkusila jsem lépe vyfotit, podle mne neodpovídá ani jednomu z motýlků z odkazu, není tak detailně propracovaný jako na obrázcích. Jsem z Jablonce a sadu kdysi dostali rodiče, tzn by to spíše odpovídalo jabloneckým sklárnám.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Rok.1930 Heindrich Hoffmann sklárny Jablonec,udělejte si čas a zajděte do muzea,tam Vám potvrdí dataci.dejte vědět.
Registrovaný uživatel