Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Minerály » meteorit?:D

Vykupminci.cz
Numisargo

meteorit?:D

Moderátoři: Koniáš, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Dobry den poradite me prosim jestli to muze byt z vesmiru? email Patrikkonecnysro@emailcz

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
« Poslední úpravu provedl(a) Chulio v 4. 1. 2018, 14:42. »
Registrovaný uživatel
vaha 9kg
Registrovaný uživatel
Nie som odborník na meteority , ale citovka mi hovorí , pokiaľ by to prelietlo cez atmosféru tvar bude úplne iný...
Chodievajú sem aj odborníci uvidíme čo napíšu? :roll:
_______________
Múdry sa teší objaveniu pravdy, hlupák falošnosti.
Registrovaný uživatel
ano mate pravdu ale na tak mali kus zeleza vazi docela dost kg tam kde sem ho nasel nachazam morske skameneliny treba spadl do more?:D
Registrovaný uživatel
špeciálne zliatiny dostupne na zemi vážia aj viac...
_______________
Múdry sa teší objaveniu pravdy, hlupák falošnosti.
Registrovaný uživatel
Lokalita nalezu? Skor si myslim,ze je to ulomok zeleza
Registrovaný uživatel
Lokalita Morava
Registrovaný uživatel
Není to náhodou přepálený kámen z nějakého ohniště/pece? Má to hodně ostrých hran v nich zabarvených snad různou teplotou. Co magnet, co detektor kovů? Přejeďte nad ním detektorem, zda bude mít signál. Detektor o vyšší frekvenci vám sdělí i malý obsah neželezných kovů. Takhle jen z fotky to může být COKOLIV. Nešetřte informacemi.
Registrovaný uživatel
Chulio napsal
Lokalita Morava

A neboli v okoli vysoke pece? Alebo za vojny boje,mozno kus tanku,kus bomby,kus zeleza z pluhu,traktora...
Registrovaný uživatel