Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Poptávka a nabídka mincí » Nabídka zlatých mincí

Vykupminci.cz
Numisargo

Nabídka zlatých mincí

Moderátoři: smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: « < ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... > »

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Přeptám se Caligátora ten ví vše,ale grotesku bych asi radši nedělal. :P
Moderátor
marek77 napsal
toto ma vzdy zaujimalo, ako sa da garantovat pravost /okrem kvazi posudku nejakeho znalca/? na aukre je oblubena formulka "pravost garantujem vratenim penazi", t.j. ak zistis ze je falosna, vratim ti peniaze a vsetko je OK, ak nezistis, o to lepsie :)

Tak to by byl ten lepsi pripad, vetsinou prodejci padelku, pokud se s vami vubec budou bavit, reknou, ze mince je prava (napr. proto ze ji koupil na aukci CNS :mrgreen: ) nebo ze se s vami o tom nebude bavit, pokud nebudete mit znalecky posudek, ze prava neni.. :roll:
Registrovaný uživatel
Myslím,že nejsem amatér.Já myslím,že je v pořádku.Toho experta jsem nadhodil pro pobavení :P Vždyt to je exepert,expertů král.Je ale pravda,že na Č.N.S.ty mince nejsou vždy úplně zdravé :mrgreen:
Registrovaný uživatel
V tejto dobe je minca na ceste na vysetrenie, najlepsie by bolo mincu drzat v ruke a nerad by som bol, ak by sa mala posielat postou. Fotky su slabe, lepsie sa nestihli urobit.
frauke 14: moja navrhovana cena je myslim ok, ale viac info ponuknem cez email.

satestsat12@gmail.com
Moderátor