Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Umění - obrazy » Obraz - Czermack? či někdo podobný?

Vykupminci.cz
Numisargo

Obraz - Czermack? či někdo podobný?

Moderátoři: smith, Wjem.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Dostal se ke mě obraz olejpmalba na signatuře je Czemack, pokud dobře čtu, ale nejsem si jistý a navíc odpovídajícího malíře jsem nedohledal. Je to začátek 20.století. Může někdo s tím pomoct? Na zadní straně jsou nějaká evidenční/inventární čísla, na fotografiích by měly být čitelné.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Vypadá neobyčejně dobře ale neznám V x Š, za takové dílo by se nemusel stydět ani J.Čapek nebo i K.Černý
Nějaký Czermack žil v Králikách
Registrovaný uživatel
Děkuji moc. Rozměr je 65 x 65 cm.
Registrovaný uživatel
Malarie - v obrazoch som laik, ale veľmi sa mi páči - nebol by na predaj? NumizmatSR@gmail.com
Hľadal som to aj na nete, ale ukázalo mi len že Jan Čermák - Czermak - ale rok 1791 Praha :-)
Registrovaný uživatel
velmi hezky obraz-gratuluji.jedineho Czermacka jsem nasel ale podstatne starsiho..
zaslouzil by si hezci ram...
« Poslední úpravu provedl(a) Maxmilian v 24. 2. 2015, 10:41. »
Registrovaný uživatel
dobry den nechci zakladat nove tema, tak se ptam zde...mame doma 2 obrazy od maliře J.Matějček cca z roku 75 ,maloval město Kouřim a potom tu mam 2 obrazy od maliře K.Táborský cca 68 rok .chtel bych se neco dozvedet o techto maliřech,pokud nekdo bude vedet diky
Registrovaný uživatel
Dobrý den, mohlo by se jednat o malířku Eriku Czermack (1909-1936).
Registrovaný uživatel
Malarie: prosim o odpoved. Dakujem pekne
Registrovaný uživatel
Dobrý den, dovolím si odpovědět, E.C. měla daleko jenmější stylový projev a jako malířka se řadí malinko
pod průměr.
Registrovaný uživatel
ale taky by to mohl byt Czerniack....
Registrovaný uživatel