Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Umění - obrazy » Obrazy z půdy.. ocenění?

Vykupminci.cz
Numisargo

Obrazy z půdy.. ocenění?

Moderátoři: smith, Wjem.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Dobrý den,
nalezl jsem pár obrazů, bohužel jsem v umění naprostý laik. Poprosím Vás znalé, zda některý z obrazů má hodnotu, popř. uvítám i případný zájem.
Děkuji

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Dobry den,podle meho nazoru stylove celkem zdarila dilka i kdyz ty boule na te vaze pusobi dost neesteticky,rusive (ale to je jen moje uvaha) tyto dva obrazy pusobi barevnosti jako prace stejneho malire..Ten prvni obraz je podpis neco jako Jan Kohout nikde jsem nenasel zminku toho jmena co by malire z 50 let. Ten druhy ma kriklavy podpis,ktery se tam vubec barevne nehodi.. necitelny pusobici jako primalovany pozdeji. Jinak nejsou to kyce coz je dobre..Cena prvni max.do 2000 kc( s prihlednutim na ram) druhy 1500 kc..Priste je lepsi napsat rozmery.
Registrovaný uživatel
Tak Kohout to není, ale počet písmen v příjmení sedí. A je to taky pták. Žák Jana Baucha.
Registrovaný uživatel
Ok styl Baucha to ma dam se podat..:))
Registrovaný uživatel
A beru zpet ze jde mozna o stejne autorstvi u obou obrazu..co si myslite o druhem obrazu?
Registrovaný uživatel
Kouká na vás.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
...:)))) dekuji mate smysl pro humor super
Registrovaný uživatel
Jan Kalous (1920-1976), UMPRUM (Lander), VŠUP (žák Jana Baucha) dekuji za info
Registrovaný uživatel
Nejsem holt tak znaly ale snazim se znalym stavat..ani jsem toho pana nepresvedcoval o mem nazoru byla to jen snaha pomoct omlouvam se za jsem Vas predbehl ve snaze mu poradit,alespon takhle uz bude vedet co doma ma snad s vyjimkou druheho obrazu s tim divokym podpisem..

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1