Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Ocenění, hodnota, určení poštovních známek » perforace u znamky Mi:AT 220

Vykupminci.cz
Numisargo

perforace u znamky Mi:AT 220

Moderátoři: Admin - Zdeněk Jindra, dejvy, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Zdravím. Snažím se zjistit cenu některých známek a jelikož jsem laik, teprve se učím zoubkování. U známky Mi:AT 220 jsem naměřil zoubkování 12 3/4 x 12 1/4, ale jelikož jsem takové zoubkování online nikde nenašel, nevím, jestli perforaci měřím správně. Můžete mi prosím poradit, jestli perforaci měřím správně? Jakou by taková známka mohla mít hodnotu? Přikládám fotky

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
LZ 12 1/2 ... neverte vsemu, co vidite. zkuste si najit nekde znamku, ktera ma jiste 12 1/2 a prilozte zoubky k sobe ( naproti sobe ). to je lepsi srovnani nez zoubkomer.
a proc to tak je ?? inu, kazdy stroj na perforace je jiny a perforacni listy jsou jine... proste krasa filatelie v plne nahote
Registrovaný uživatel
xaverian napsal
LZ 12 1/2 ... neverte vsemu, co vidite. zkuste si najit nekde znamku, ktera ma jiste 12 1/2 a prilozte zoubky k sobe ( naproti sobe ). to je lepsi srovnani nez zoubkomer.
a proc to tak je ?? inu, kazdy stroj na perforace je jiny a perforacni listy jsou jine... proste krasa filatelie v plne nahote



Děkuji za postřeh, tak teď už si nejsem ničím jistý. Když je každý stroj na perforace jiný, nemůžu vlastně 100% věřit ani tomu přiložení známek k sobě, když každá mohla být "proděrovaná" jiným strojem.

No, nakonec se snad jen zeptám, co znamená "LZ" a jestli byste mi mohl/a velmi hrubě vykreslit hodnotu této známky.
Registrovaný uživatel