Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Náměty a připomínky » Podlahove hodiny-prosba o rady

Vykupminci.cz
Numisargo

Podlahove hodiny-prosba o rady

Moderátoři: Admin - Zdeněk Jindra, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Dobrý deň mám v pláne zakúpiť podlahove hodiny. Niesom zberateľ, chcem ich ako doplnok do interieru. Som v tom úplný amatér preto mám niekoľko otázok. Prečo niektoré majú dve iné tri zavážia? Ako sa vlastne naťahujú a ako často ? Aká je ich údržba? Ta najpodstatnejšia otázka načo si dať pri kupé pozor???🤔 je potrebné odsledovať či správne ukazuju čas a stopnúť si to?? Je potrebné skontrolovať či odbíjajú v každú hodinu a pól hodinu?? Na nastavenie času sa používa nejaké otočné koliesko alebo sa nastavujú priamo ručičkami ?? Spomedzi značiek ktoré som si pozeral by som vyberal z Gustav Becker, Karl Lauffer, Dufa, Kienzle, Hans Winterhalder.Ktoré z týchto by ste odporučili? Prikladám aj foto hodín ktoré sa mi páčia. Viem že je to veľa otázok no verím že mi poradiťe

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Moderátor
Tak ja si hlavne myslim, ze jste si vybral spatnou sekci fora, ktera se jmenuje

Náměty a připomínky
Co si myslíte o stránkách Sberatel.com? Co by se mělo zlepšit, doplnit?

Spis bych se ptal ve Starozitnostech apod.
Registrovaný uživatel
ak ste amatér a neznalý ako uvádzate,môj názor je nekupovať bez doprovodu s niekým kto sa v tom trochu vyzná
Registrovaný uživatel
Máte pravdu zadal som tému v zlej sekcii fóra
Registrovaný uživatel
nick napsal
ak ste amatér a neznalý ako uvádzate,môj názor je nekupovať bez doprovodu s niekým kto sa v tom trochu vyzná
nemáte aspoň nejaké všeobecne rady? Úprimne nepoznám vôbec nikoho kto by takýmto hodinám rozumel
Registrovaný uživatel