Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Umění - obrazy » Prosím pěkně, poznáte autory?

Vykupminci.cz
Numisargo

Prosím pěkně, poznáte autory?

Moderátoři: smith, Wjem.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1 2 >

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Zravím všechny ochotné odborníky již podruhé... vlastním několik obrazů po babičce, první várku jsem nalezla na půdě, těchto pár viselo v domě. Jsem laik a chtěla bych Vás moc poprosit, zda byste se podívali, pokusili identifikovat autory a odhadnout případně i cenu obrazů...
Vše je olej na plátně.
První obraz - na druhé straně je razítko, na lodi nápis, a možná v pravém rohu signatura.
Druhý a třetí obraz - možná od stejného autora, obraz Sběračky klasů je v jednom místě bohužel drobně proražen
Poslení obraz - signatura, pokud se vůbec o signaturu jedná je velice nečitelná

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Na na tom poli je jakási "zjednodušená variace" na slavný obraz Jean-Francoise Milleta "Sběračky klasů" (http://www.artmuseum.cz/resources/works/millet_01_a.jpg), jméno pachatele nepřečtu.
To první je nejspíš reprodukce.
Registrovaný uživatel
Dekuji za Vasi reakci... Ano, predllohu ke Sberackam jsem taktez na netu nalezla. Jak myslite, ze to prvni je reprokukce? Jako ze se nepozna, tisk od tahu stetcem na platno? 😀
Registrovaný uživatel
Proč to nevyfotíte lépe, když si myslíte, že jde o cenný obraz? Co třeba trochu denního světla a lepší detaily, kde ty tahy štětce, které uvádíte by byly viditelné i dalším? Plátno to je, ale ono jde udělat pár tahů štětcem i na reprodukci, např. olejotisk aj. Tohle chce spíše vidět a sáhnout si na to.
Registrovaný uživatel