Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Umění - obrazy » Chci si založit sbírku nějakého začínajícího malíře

Vykupminci.cz
Numisargo

Chci si založit sbírku nějakého začínajícího malíře

Moderátoři: smith, Wjem.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1 2 3 > »

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Jsem začátečník, ale koketuji s myšlenkou udělat si menší sbírku nějakého začínajícího, ale slibného malíře. Já vím, že tu hodně píšete, že to není pro začátečníky a že je to sázka do loterie, ale chci to zkusit. Momentálně mám v hledáčku tyto dva : Lubomír Krátký a Sonia N. Němcová Oba dva se mi líbí stejně. Krátký není až tak neznámý, zatímco S. Němcová je totálně neznámá. Cenově jsou pro mě oba přijatelní.
Dva obrázky Sonia N.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
A ještě dva obrázky L.
Krátký

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Skús sa kuknúť na tohto sochára. Nie je síce úplne neznámy, ale jeho plastiky sa mi páčia. Myslím, že jeho manželka zase maľuje abstraktné obrazy... www.patuc-art.sk
_______________
Processed coin catalogs 3.750 Auctions / 30.634 Lots
Všetko o bankovkách www.mojazbierka.sk :)
Sent from my ZX Spectrum
Registrovaný uživatel
Děkuju za odkaz - sou to moc pěkný věci :). Ale já jsem více na ty obrazy. A chtěl bych vyloženě "objevit" nějakého nového malíře. Být jako první :)
Moderátor
Chlapče, nešťastná, Vy se do toho nějak hrrrrr hrnete. To nedopadne dobře... ;)
Obrázky Vašich "favoritů" jsou, bohužel, příliš malinké, aby se daly nějak posoudit...
Registrovaný uživatel
Najistejší spôsob ako si založiť zbierku nejakého umelca je požičať mu peniaze. Peniaze už nikdy neuvidíš, ale byt budeš mať plný obrázkov :mrgreen:
_______________
Processed coin catalogs 3.750 Auctions / 30.634 Lots
Všetko o bankovkách www.mojazbierka.sk :)
Sent from my ZX Spectrum
Registrovaný uživatel