Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Minerály » Železité křemeny

Vykupminci.cz
Numisargo

Železité křemeny

Moderátoři: Koniáš, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: « < 1 2 3 4 5 6 7 ... > »

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Zdar Václave :)
_______________
Subteraneus
Registrovaný uživatel
Haloo haloo :) nemám moc čas ale pár šutrů jsem donesl! Tak jen aby tohle to pro mne důležité téma nespalo ")
_______________
Subteraneus
Registrovaný uživatel
Jiří Véle napsal
Haloo haloo :) nemám moc čas ale pár šutrů jsem donesl! Tak jen aby tohle to pro mne důležité téma nespalo ")

zdar Jiří,
ano maximální souhlas s Tebou. Jen já jsem takový fotografický analfabet. Budu to muset napravit a podpořit Tě tady ;)
Registrovaný uživatel
Tak dám fotku achátu z loňska a byl to pro mne zážitek při polním s :) běru ač každý může říci že je rozpraskaný ale 20 cm je 20 cm :D :D
LOkalita Brdy

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
_______________
Subteraneus
Registrovaný uživatel
Jiří Véle napsal
Tak dám fotku achátu z loňska a byl to pro mne zážitek při polním s :) běru ač každý může říci že je rozpraskaný ale 20 cm je 20 cm :D :D
LOkalita Brdy

mi dostáváš. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Blahopřeji
Registrovaný uživatel
Václave ty víš že já sem tam vyfotím nějakou tu houbu ale ty šutry mi moc nejdou :( (FOCENÍ) :D
_______________
Subteraneus
Registrovaný uživatel
Jiří Véle napsal
Václave ty víš že já sem tam vyfotím nějakou tu houbu ale ty šutry mi moc nejdou :( (FOCENÍ) :D

na houby jseš odborník a na železiťáky KADET - co se týká focení - tak k Víťovi na školení OBA, ale ten věčně nemá čas - bohužel :(
Registrovaný uživatel
Díky Venco jen si myslím že v Železácích je Mistrem a mým guru je Franta Janouš a to je člověk kterýho si nemírně vážím a nesáhám mu ani po kotníky co se týče znalostí.
_______________
Subteraneus
« Poslední úpravu provedl(a) Jiří Véle v 20. 6. 2014, 18:44. »
Registrovaný uživatel
Jiří Véle napsal